Ny frisyr!


Kommentarer
Postat av: Louise S.A

Visst är det skönt att hitta en frisör som verkligen förstår en, och särskilt när man hatar sin gamla som mest!

Jag gjorde misstaget sist att gå tillbaka till min gamla då min "vanliga nya" inte hade tider,för att göra slingor snäppet mörkare än vad jag har nu och bara några stycken. Stoooort misstag, helt fel och inte alls vad jag ville.
Men nu är jag tillbaka till den riktiga igen.

Kram!

2008-01-24 @ 14:56:20
URL: http://www.louisesa.blogg.se
Postat av: only guys aloud

snjöggt! :)

2008-01-24 @ 15:00:57
URL: http://onlyguysaloud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Åsa A.

Jag är en tjej från västra Sverige som precis börjat blogga. Här kan ni läsa om mig så klart och mitt liv med pojkvän, Nova 2 år & Molly 3 veckor.

Älskar just nu: pyssla med grafik, min familj, matlagning, mode, mysa i soffan, skriva, pula med kodning (nerd), inredning.

Mat: Indiskt, marockanskt, thai, italienskt

Läser just nu: Självkänsla NU!

Mode-ikon: Kate Moss, Sienna Miller, Sara Jessica Parker, MK & A Olsen

All grafik på min blogg © mig.
(om inte annat anges)

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0